Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van kirsten zut - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van kirsten zut - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Kirsten Zut

Blijf op de hoogte en volg kirsten

30 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Beste thuisblijvers,

Het is dan bijna eindelijk zo ver! Vandaag precies over twee weken (vrijdag de 13e!) vertrekken we vanaf het vliegveld in Düsseldorf op naar Durban. We vliegen met de Emirates en we zullen een overstaptijd hebben van 10 uur op Dubai. Als we aan zijn gekomen in Durban is het ongeveer een uur/ anderhalf uur met de bus.

De afgelopen maanden stonden in het teken van de voorbereidingen, van visum regelen tot inentingen etc. Ook zijn we op school druk aan de slag geweest

We zullen 14 februari aan komen bij het weeshuis God’s Golden Acre in Cato Ridge (Zuid-Afrika) waar wij met een groep van 10 studenten aan de slag zullen gaan. Voor vier maanden zullen wij bezig zijn met vrijwilligerswerk en werken aan onze projecten. We gaan met studenten van verschillende opleidingen, namelijk SPH, HRM, PABO en Verpleegkunde.
Wat het project helemaal precies in gaat houden zal daar verder duidelijk worden.

Na een korte kennismaking op het weeshuis zullen wij eerst een mooie trip gaan maken van 10 dagen in Botswana en Zimbabwe. Daarna zullen wij aan de slag gaan op het weeshuis.

Ik zal proberen om de reisverslagen zo goed mogelijk bij te houden.

Op een mooie en unieke ervaring!

Liefs,

Kirsten

• 30 Januari 2015 - 11:09

Nathalie:

En van LVO Engels! ;)

• 30 Januari 2015 - 11:53

Christa Groenendaal:

Kirsten heel veel mooie herinneringen van je reis in Afrika.dit neem je je hele leven met je mee. Ik kijk uit naar je verhalen groetjes christa x

• 30 Januari 2015 - 11:56

Christa Groenendaal:

Kirsten heel veel mooie herinneringen aan deze reis groetjes van christa xx

• 30 Januari 2015 - 12:22

Jose:

Wat een belevenis zal het worden heel veel plezier

• 30 Januari 2015 - 16:50

Irma:

Hoi Kirsten, ik wens je een hele mooie tijd in Afrika.
    Heel veel plezier en een veilige terugkomst.

• 30 Januari 2015 - 18:28

Tecla:

Alvast heel veel plezier en succes in Zuid-Afrika! Het klinkt erg spannend en indrukwekkend allemaal! Ik weet zeker dat Christal, Marit en jij een top tijd zullen hebben! Ik ga je verslagen bijhouden om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen!

• 30 Januari 2015 - 21:04

Kirsten:

Bedankt voor de lieve reacties ;)

• 30 Januari 2015 - 22:38

bedankt Aaf!! ;)

• 03 Maart 2015 - 09:42

Mirjam:

Hoi Kirsten,

veel plezier en geniet er van.
    groet Mirjam